Chcemy, aby Cyfrowe Historie służyły Wam pomocą nie tylko w prowadzeniu zajęć w klasie i zdalnie, ale także były przydatne w nauczaniu odwróconym i asynchronicznym. Wiemy, że wielu z Was korzysta z technik cyfrowych w nauczaniu oraz często sięga po oryginalne, ciekawe materiały. Wierzymy, że takie są też Cyfrowe Historie. Chcemy, aby były one uzupełnieniem narracji odautorskiej oraz ułatwiały przyswajanie, często trudnych treści, uczniom, także tym którzy mają ogromne trudności z zapamiętaniem treści przekazywanych w formie tekstu pisanego – np. uczniom dyslektycznym. Poniżej przedstawiliśmy kilka inspiracji ich wykorzystania. Liczymy też na to, że podzielicie się z nami Waszymi pomysłami
Bardzo ważne dla nas było, aby treść i zakres naszych materiałów były zgodny z podstawą programową. Aby ułatwić korzystanie z Cyfrowych Historii wskazujemy, które z nich odnoszą się, do których zagadnień z podstawy.
Cyfrowe
Historie